ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΣΕ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.
ALL TUNING SHOW – 2ND DB DRAG BASSRAGE – 16/5 CARREFOUR
Εμάς τελικά δε μας σταματάει τίποτα! Ούτε κρίση, ούτε ..βρύση (αφού και πάλι κατά τη διάρκεια του meeting μας άνοιξαν οι ουρανοί!!!). All TUNING Show στο Carrefour της Ευκαρπίας και για ακόμη μια χρονιά ήμασταν όλοι εκεί!
AUDI RS4 4.2 V8 460ps – ΜΑΥΡΟΣ ΘΡΥΛΟΣ
Είναι μεγάλη τιμή να σχολιάσω το πρώτο AUDI της δημοσιογραφικής μου καριέρας, κι οφείλω να πω πως είναι μία από τις ελάχιστες φορές που φιλοξενούμε στις σελίδες του περιοδικού, ένα αυτοκίνητο σαν κι αυτό, το οποίο το μόνο που σου προκαλεί είναι δέος και θαυμασμό, γιατί είναι λίγες οι περιπτώσεις που μπορεί κάποιος να το δει στους ελληνικούς δρόμους…
THE MATERIA (MATRIX) REVOLUTION
Για ακόμα μια φορά στις σελίδες του περιοδικού μας, φιλοξενούμε ένα αυτοκίνητο το οποίο διαθέτει ένα τρελό ηχοσύστημα. Συγκεκριμένα ένα DAIHATSU MATERIA, ένα γιαπωνέζικο αυτοκίνητο που ελάχιστοι θα τολμούσαν να το βελτιώσουν, όπως αυτό της παρουσίασης μας, και να το μετατρέψουν σε ένα αυτοκίνητο του μέλλοντος, όπως αυτά στην ομώνυμη ταινία “ΤΗΕ ΜΑΤRΙΧ”.
Golf III 2.8 170PS
Η μανία να φτιάχνουν τα golf ΙΙΙ στο εξωτερικό είναι δεδομένη! Το γιατί μάλλον διότι είναι μια πολύ καλή βάση για σωστή μετατροπή! Αυτοί ξέρουν! Λίγο από εδώ και λίγο από εκεί! Κάπως έτσι πρέπει να σκέφτηκε ο ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου φτιαγμένου όσο δεν είχε golf! Κι αυτό γιατί δεν έμεινε και τίποτα που να μην το έχει αλλάξει η μετατρέψει! Σίγουρα δεν είχε καθόλου στο μυαλό του το τελικό αποτέλεσμα αφού όπως βλέπουμε και στις φώτο κανένας λογικός νους δε θα μπορούσε να σκεφτεί τόσες αλλαγές!
GOLF IV 1.9D 165PS – ΒΕΝΖΙΝΗ …ΤΕΛΟΣ
Όταν πριν από λίγο καιρό οι κάτοχοι φορτηγών δημοσίας χρήσης έκαναν απεργίες, γιατί δε συμφωνούσαν με την απελευθέρωση του επαγγέλματος, έβλεπες σχεδόν σε όλα τα πρατήρια της χώρας τη γνωστή επιγραφή: βενζίνη τέλος! Ε, λοιπόν, αυτή ήταν η καλύτερη ευκαιρία, για να τους κατόχους οχημάτων, που κινούνταν με μηχανές diesel. Δε χρειάστηκε ποτέ να παρακαλέσουν για λίγο …μαγικό νερό και είχαν το κεφάλι τους ήσυχο. Τελικά, μήπως είναι της μόδας η πετρελαιοκίνηση;
GTi INTERNATIONAL 2010 – The UK’s finest VWs crash land Bruntingthorpe for GTi International 2010
Όταν ένας θεσμός είναι τόσο επιτυχημένος, ώστε επαναλαμβάνεται κάθε χρόνο και κερδίζει συνεχώς τις εντυπώσεις, δεν μπορεί παρά να σε παραδειγματιστεί και να ωθήσει να προσπαθήσεις για κάτι αντίστοιχο, σωστά; Αυτό τουλάχιστον μας διδάσκει η μακράν καλύτερη συνάντηση GTi International 2010 στην Αγγλία.
POLO G40 1.3 145PS – ΤΥΧΑΙΟ; ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ!
Θεωρείτε εύκολη υπόθεση το να βρεθείτε κατάφατσα με ένα μοντέλο του 1979; Εγώ, πάντως, εν έτη 2010 θα το θεωρούσα μάλλον απίθανο –και θα έπεφτα τραγικά έξω. Γιατί απλούστατα, το παρελθόν με το παρόν συναντήθηκαν ανέλπιστα πάνω σε ένα Polo 30ετίας, που έχει να δώσει πολλά και που γι’ αυτό το λόγο βρίσκεται στις σελίδες του TUNING.
VW BEETLE 1.6 100PS – ΕΝΑ ΣΚΑΘΑΡΙ …ΓΙΑ ΠΑΣΑΡΕΛΑ
Ενώ για όλους τους εν δυνάμει Alonso ή Schumacher η ουσία της βελτίωσης βρίσκεται στο μηχανοστάσιο κάθε αυτοκινήτου, υπάρχουν λάτρεις του είδους, που δε διστάζουν να σπαταλήσουν μπόλικο χρόνο και χρήμα απλά και μόνο για να μετατρέψουν το -κατά τα άλλα λίγο- όχημά τους σε κινούμενο μοντέλο για …πασαρέλα!
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ – ΩΡΑ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΜΕ ΛΑΔΙ!
Δεν είναι εύκολο να προτείνεις μία συγκεκριμένη εταιρεία και τύπο λιπαντικού για όλους τους κινητήρες. Ακόμη και σε έναν τύπο κινητήρα, το ιδανικό συγκεκριμένο λιπαντικό είναι αποτέλεσμα δοκιμών και συγκρίσεων, γιατί οι κινητήρες μας διαφέρουν λόγω των διαφορετικών συνθηκών που έχουν δουλέψει, τη διαφορετική συντήρηση που τυχόν έχουμε κάνει, το κατά πόσο το ‘στύβουμε’ στην καθημερινή μας οδήγηση και άλλα πολλά. Οι ‘ανοχές’ κι οι συνθήκες με λίγα λόγια διαφέρουν από κινητήρα σε κινητήρα και βάση αυτών θα πρέπει να επιλεχθεί το σωστό λιπαντικό!
SCIROCCO GT24-CNG – ΜΕΓΑΛΟ ΚΥΡΙΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ
Ο Γεννημένος νικητής επιστρέφει στον απολυτό αγώνα αντοχής τώρα πια με καθαρή καρδιά! Μετά την περσινή νίκη του στον 24-ωρο αγώνα του Nurburgring στην κατηγορία 2-λιτρων turbo, η Volkswagen επιστρέφει με 3 βενζινοκίνητα Scirocco και 2 αεριοκίνητα παρακαλώ!. Ο 2-λιτρος κινητήρας του αγωνιστικού μοντέλου αποδίδει 300 άλογα με 35 κιλά ροπής, βασίζεται στο γνωστό 2.0 TFSI και καταναλώνει φυσικό αέριο. Τα Scirocco GT24-CNG θα οδηγούν οι Peter Terting, Thomas Klenke, Vanina Ickx, και ο 2 φορές νικητής του αγώνα, Klaus Niedzwiedz. Κινητήρας με τεχνολογία αιχμής και καινοτόμο σύστημα, ειδικά για τον μαραθώνιο αγώνα του Nurburgring.